Účetnictví bez starostí
Dáme Vám více prostoru pro Vaše podnikání
Účetnictví vedou všechny jednotky zapsané v obchodním rejstříku, dále ty, kterým to ukládá zákon nebo osoby, které se pro vedení účetnictví rozhodnou dobrovolně. Účetnictví je vedeno v souladu se zákonem o účetnictví, všemi účetními standardy a dalšími navazujícími předpisy. Po skončení účetního období svým klientům předáváme k archivaci zkompletované účetní doklady, včetně povinných účetních knih.
Součástí účetnictví je:
- kompletní zpracování a vedení účetnictví
- vedení a zpracování knihy závazků a pohledávek, zasílání přehledů závazků a pohledávek dle aktuální potřeby, dle dohody vystavování pohledávek
- vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku
- zpracování daňového přiznání k dani z příjmu, k DPH, k silniční dani aj.
- příprava a zasílání platebních příkazů či platebních vzorů a jiných formulářů
- vyúčtování cestovních náhrad
- zpracování vnitřních směrnic a internách postupů účtování
- sestavení účetní uzávěrky, včetně povinných příloh
- zakládání povinných příloh z roční uzávěrky Sbírky listin vedené rejstříkovým soudem
- zpracování mzdové a personální agendy, včetně ročního zpracování
Zaujala Vás služba vedení účetnictví? Podívejte se na náš ceník a kontaktujte nás.